Menu

0

0.00€

Pristatymas ir grąžinimas

PRISTATYMAS

  1. Apsiperkant mūsų elektroninėje parduotuvėje www.tmoto.lt galimas pristatymas visoje Lietuvoje. Galimi pristatymo būdai: kurjeriu arba Omniva paštomatu. Omniva paštomatas parenkamas artimiausias pagal nurodytą adresą (jeigu norite, kad užsakymas būtų pristatomas ne į artimiausią paštomatą – komentare prie užsakymo vykdymo nurodykite Omniva paštomato adresą).
  2. Apsiperkant už 50 eur ir daugiau – suteikiamas nemokamas pristatymas. Jis suteikiamas, kuomet pirkėjas jį pasirenka atlikdamas užsakymą prie pristatymo būdų.
  3. Apsiperkant internetu užsakymą galima atsiimti ir fizinėje parduotuvėje (pristatymo kaštų nėra).
  4. Prekių pristatymo terminas, jeigu produktas yra fizinėje parduotuvėje 1 – 4 d.d., jeigu produktas yra užsakomas iš tiekėjų apie pristatymo terminą pranešama el. paštu (iki 1-2 sav. pristatymo terminas prailgėja).
  5. Dėl pristatymo į užsienį – susisiekite el. paštu.
  6. Nedarbo ir švenčių dienomis siuntos nėra apdorojamos: užsakymai nesiunčiami ir nepristatomi.
  7. Išsiuntus siuntą į elektroninį paštą atsiunčiamas laiškas, jog užsakymas yra įvykdytas.

GRĄŽINIMAS

  1. Apsiperkant mūsų elektroninėje parduotuvėje www.tmoto.lt galimas užsakymo prekių grąžinimas arba keitimas.
  2. Pinigai už grąžintas prekes visais atvejais yra pervedami į mokėtojo nurodytą banko sąskaitą.
  3. Norint grąžinti arba keisti užsakymą – apie tai reikia informuoti el. paštu: info@tmoto.lt
  4. Užsakymo grąžinimas arba keitimas įvyksta tuomet, kai užsakymas yra grąžinamas atgal į parduotuvę:
    1. tiesiogiai į fizinę parduotuvę: T. Masiulio g. 17A, Kaunas;
    2. OMNIVA paštomatu, siuntimo duomenys: Kauno MAXIMA Masiulio paštomatas, +37060352222;
    3. kurjeriu, siuntimo duomenys: T. Masiulio g. 17A, Kaunas,  LT-52375, +37060352222.
  5. Grąžinti užsakymą galima per 14 d.d. nuo siuntos pristatymo dienos.
  6. Grąžinamos prekės turi būti nedėvėtos ir nepažeistos – nepriekaištingos prekinės išvaizdos ir būklės.
  7. Mokėjimas už grąžintas prekes yra įvykdomas tuomet, kada užsakymas yra pristatytas į fizinę parduotuvę.
  8. Jeigu Jūsų užsakymas yra gautas klaidingas ar pažeistas – užsakymo grąžinimo išlaidas  kompensuojame.